آواکمپ ۲ در حال برگزاری است

01/24/2017

هفته اول و دوم آواکمپ با برگزاری سه کارگاه به پایان رسید.

۱۶ تیم شرکت‌کننده این دوره از آواکمپ، در این دو هفته اولین ورکشاپ خود تحت عنوان «بوم کسب و کار ناب» را روز دوشنبه ۲۷ دی ماه با حضور ناصر غانم زاده از فینوا برگزار کردند.

تیم ها در این کارگاه با چالش هایی چون بساز، تست کن، یادبگیر و تغییر بده، دست و پنجه نرم کردند. رو سه شنبه ۲۸ دی ماه کارگاه «تحقیق در مورد کاربران» با حضور سمیه بیات، فرید نوبر و کیان شلیله از نوآوا برگزار شد.همچنین در تاریخ ۴ بهمن کارگاه «کمینه محصول پذیرفتنی» با حضور مهرشاد موسی‌خانی، بنیانگذار «بوتیک» از استارتاپ‌های چرخه سوم آواتک برای آواکمپی‌ها برگزار شد.

در این دو هفته آواکمپی‌ها همچنین در جلسات هدف‌گذاری یک ساعته تیمی شرکت کردند.

نمایش فیلم مستند «استارتاپ کیدز»( The startup kids) از جمله برنامه‌های جانبی شتاب‌دهنده آواتک برای تیم‌های آواکمپ بود.

به گزارش آواتک به نقل از ایران سید رئیسی، مدیر برنامه آواکمپ۲، در این دو هفته همچنین با کمک گروه مشاوران خلاق برای تیم ها جلسات تمرین و ارزیابی تیمی هم برگزار شد.

آواکمپ یک برنامه دو ماهه برای استارتاپ هاست. آواکمپ چهار دوره در سال برگزار می شود. طی این برنامه آواتک فضای کاری، مربیگری و آموزش برای استارتاپ ها فراهم می کند. این برنامه طوری طراحی شده است تا استارتاپ ها با کمک آن بتوانند مدل کسب و کار خود را اعتبار سنجی کنند، مشتریان خود را بهتر بشناسند، درک بهتری از بازار و استراتژی ورود به آن به دست آوردند، محصول خود را بهبود بخشند و تیم خود را بسازند. همچنین استارتاپ‌ها در مورد ارائه به سرمایه گذار آموزش می بینند.

نظرات0