«پیچ وخم یک» در آواتک برگزار شد

02/20/2017

فصل اول رویداد اختصاصی «پیچ و خم» امروز(دوشنبه 2 اسفند) در آواتک برگزار شد.

تا به امروز بیشتر از ۳۰ شرکت از آواتک خارج شده‌اند و در حال طی کردن مسیر پرچالش کارآفرینی و کسب تجربیات ارزشمند هستند. هدف از برگزاری رویداد فصلی پیچ و خم ایجاد فضایی صمیمی است تا  تیم ها از تجربیات عملی دیگر بنیان‌گذارها و یا حتی مربیان بهره‌مند شوند و به‌طور فصلی امکان شنیدن بهترین تجربه‌های به‌دست آمده از شرکت‌های پرتفولیو برای دیگراستارتاپ‌ها فراهم شود.

این رویداد تنها برای بنیان‌گذاران استارتاپ‌های آواتک و تیم های مستقر در شتابدهنده آواتک برگزار می شود.

در فصل اول رویداد پیچ و خم فرهاد هدایتی‌فرد از تسکولو تجربیات خود در مورد اینکه  چطور با بازاريابى outbound تعداد مشترى‌هاى ‌B2B رو به صورت گسترش‌پذير (scalable)افزايش دادند را به تیم ها منتقل کرد.

همچنین حمید اسدی نوار در مورد اینکه  چطور در نوار  از یک scale غلط و مضر درس گرفتند و در مراحل اولیه، ساختار کسب و کار را scalable و profitable پایه ریزی کردند و مجید قاسمی در باره چگونگی جلب توجه شرکت‌های بزرگ بدون حتی یک ریال هزینه بازاریابی در فیدیبو، صحبت کردند.

نظرات0