وبلاگ | صفحه 4

گفتگو با تیم های دوره سوم شتابدهی آواتک – بخش چهارم: دیتاشهر

04/26/2016

در بخش چهارم از سری مصاحبه ها با تیم های دوره سوم، با بهرام مشرفی از بنیان گذاران دیتاشهر گفتگو کرده ایم. .بیشتر بخوانید

نظرات0

بخوانید محصول کمینه پذیرفتنی، بنویسید آزمایشی برای اعتبارسنجی محصول خود

03/14/2016

با کمی بررسی در استارتاپ های ایرانی و تیم های نوپا، به این مسئله پی می بریم که مفهوم محصول کمینه پذیرفتنی  (MVP) در استارتاپ ناب به درستی جا نیافتاده است. بعضی بر این باورند که محصول کمینه پذیرفتی یعنی ساخت خیلی سریع اولین نگارش از محصول ایده آل خود، آن ها تیم فنی را...بیشتر بخوانید

نظرات1

مصاحبه با مربیان آواتک – قسمت هشتم: کاوه یزدی فرد

03/09/2016

در قسمت هشتم مصاحبه های ما با مربیان آواتک، به سراغ کاوه یزدی فرد رفته ایم. در ادامه مطلب خواننده نظرات کاوه باشید.بیشتر بخوانید

نظرات0

گفتگو با تیم های دوره سوم شتابدهی آواتک – بخش سوم: لوناتو

03/07/2016

امروز در ادامه گفتگوهایمان با تیم های دوره سوم شتابدهی با مهدی سامع، یکی از بنیانگذاران تیم لوناتو صحبت کرده ایم.بیشتر بخوانید

نظرات0

۵۰ نکته حیاتی در مورد ساخت تیم، استخدام و پیدا کردن بنیان گذار به نقل از سام آلتمن

03/06/2016

سام آلتمن (Sam Altman) مدیر شتابدهنده و مرکز رشد YCombinator و یکی از کارآفرینان موفق دنیا در دوره آموزشی چگونه یک استارتاپ را شروع کنیم، به نکات جالبی درباره چگونگی ساخت یک تیم استارتاپی اشاره می کند که ما در این بلاگ به ۵۰ تا از مهم ترین این نکات اشاره کرده ایم.بیشتر بخوانید

نظرات0

مصاحبه با مربیان آواتک – قسمت هفتم: سجاد بهجتی

03/02/2016

سجاد بهجتی از مربیان خوب آواتک است که در زمینه محتوا و کپی رایتینگ به استارتاپ های ما کمک می کند. مصاحبه این هفته ما به سجاد اختصاص دارد.بیشتر بخوانید

نظرات0

برگزاری دومین نشست مطبوعاتی شتابدهنده آواتک

03/01/2016

روز گذشته مورخ ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۴ دومین نشست مطبوعاتی شتابدهنده آواتک با حضور فعالان حوزه رسانه برگزار گردید.بیشتر بخوانید

نظرات0

گفتگو با تیم های دوره سوم شتابدهی آواتک – بخش دوم: بوتیک

02/29/2016

گفتگوی این دوشنبه ما با تیم های دوره سوم شتابدهی به تیم بوتیک اختصاص دارد. مهرشاد موسی خانی به سوالات ما پاسخ می دهد.بیشتر بخوانید

نظرات0

چه اصولی را در هنگام مصاحبه مشتریان باید رعایت کنیم و چه سوالاتی مناسب می باشند

02/28/2016

مصاحبه با مشتریان همیشه یکی از روش های منطبق کردن راه حل با مشکلی بوده که استارتاپ شما قصد حل کردن آن را دارد و این روش بخش جدایی ناپذیر هر استارتاپی است، پی بردن به این نکته که راه حلی که شما برای مشکل فرض کرده اید، جواب می دهد و قابل گسترش است....بیشتر بخوانید

نظرات0

در مراسم رونمایی از وبسایت جدید دونیت چه گذشت؟

02/25/2016

استفاده از ظرفیت‌های موجود در افراد یک جامعه برای بهبود وضعیت کل آن برای کنشگران اجتماعی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا همواره تغییرات درون‌‌زا نتایج پایدارتری به همراه خواهند داشت؛ اما چگونگی دستیابی به یک روش موثر برای تشویق افراد به مشارکت در ایجاد تغییرات اجتماعی سوالی است که هنوز پاسخ جامعی برای آن وجود ندارد.بیشتر بخوانید

نظرات0