وبلاگ | صفحه 8

08/09/2015

مصاحبه با تیم های دوره دوم شتابدهی آواتک، قسمت دوم: ناملیک

این هفته در قسمت دوم مصاحبه با تیم‌های دوره دوم شتابدهی آواتک به سراغ تیم ناملیک رفته‌ایم و با حمید حبیب‌الله، یکی از بنیان‌گذاران ناملیک به گفتگو پرداخته‌ایم.بیشتر بخوانید

نظرات0
08/05/2015

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 5، اندازه بازار

در این قسمت از مدرسه استارتاپی آواتک  به شرح اندازه بازار و اهمیت آن برای استارتاپ‌ها می پردازیم. اندازه بازار یک عنصر لازم در طرح کسب و کار شما است. سرمایه‌گذاران قطعاً در این مورد از شما سوال خواهند کرد و حتی اگر این اعداد و ارقام را شما در نیاورده باشید، حتماً مجبور خواهید...بیشتر بخوانید

نظرات4
08/02/2015

مصاحبه با تیم های دوره دوم شتابدهی آواتک، قسمت اول: اسپورت آپ

از این هفته در وبلاگ آواتک، مصاحبه هایی با تیم های دوره دوم شتابدهی خواهیم داشت و با آن ها درباره استارتاپ، ایده، تیم و موارد دیگر به گفتگو خواهیم نشست. مهمان این هفته ما، امیرحسین ماندگار از تیم اسپورت آپ است. با هم این مصاحبه را می خوانیم.بیشتر بخوانید

نظرات0
07/29/2015

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 4، شناخت مشتری و نیازهایش

در دنیای امروز که شرکت‌ها میلیون‌ها تومان برای بازاریابی و تبلیغات خرج می‌کنند تا بتوانند محصول خود را به مشتریان معرفی کنند و اسم آن را در ذهن‌ها حک کنند، شناخت مشتری (customer discovery) یا بهتر است بگوییم شناخت نیازهای مشتری که استیو بلنک در کتاب 4 گام تا تجلی خود معرفی کرده است، از...بیشتر بخوانید

نظرات4
07/26/2015

شروع به کار وب سایت ناملیک

وب سایت ناملیک از امروز شروع به کار کرد. به کمک ناملیک می توانید زمان‌های مرده خودتان را با شنیدن مطالب جذاب و تازه‌‌ای که در رسانه‌های نوشتاری فارسی منتشر می‌شوند، زنده کنید. ناملیک فایل های صوتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با شنیدن آن ها، زمان های کوتاه و از دست...بیشتر بخوانید

نظرات1
07/22/2015

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 3، MVP

MVP چیست؟   MVP کمینه محصول پذیرفتنی (Minimum Viable Product) که به اختصار MVP نامیده می شود، نسخه ای از یک محصول جدید است که به یک تیم اجازه می دهد اعتبار اطلاعات و مفروضات خود در مورد مشتریان را با کمترین تلاش و کمترین هزینه بسنجند. MVP یک استراتژی محصول سودمند است که بسیاری...بیشتر بخوانید

نظرات4
07/20/2015

آغاز پذیرش دوره سوم شتابدهی برای پاییز 1394

به اطلاع می‌ رسانیم که فرآیند پذیرش در دوره سوم شتابدهی آواتک آغاز گردیده است. برای اطلاعات بیشتر، پیش از شروع این فرآیند به صفحه سوالات متداول مراجه کنید. همچنین مهلت فرآیند پذیرش تا تاریخ 29 شهریور خواهد بود. با این وجود بهتر است انجام این فرآیند به روزهای پایانی موکول نشود چرا که اعضاء...بیشتر بخوانید

نظرات0
07/13/2015

یک هفته تا آغاز پذیرش برای دوره سوم شتابدهی آواتک

به اطلاع تیم های استارتاپی علاقه مند به شرکت در دوره سوم شتابدهی آواتک می رسانیم که دوشنبه هفته آینده 29  تیر ماه  94 پذیرش از طریق وب سایت آواتک آغاز خواهد شد و به مدت دو ماه ادامه خواهد یافت. اگر دوست دارید جزء تیم های چرخه سوم باشید حتماً به وب سایت ما...بیشتر بخوانید

نظرات0
برچسب ها
07/07/2015

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 2، معرفی بوم ناب و هدف آن

بدون شک همگی راجع به طرح کسب و کار (Business Plan) شنیده ایم. اما بوم ناب نیاز به معرفی دارد. بوم ناب برداشتی است از بوم مدل کسب و کار (Business Model Canvas) از Alex Osterwalder که توسط Ash Maurya ساخته شده است. بوم ناب بهترین روش در مسیر خلق و ارزیابی طرح کسب و کار...بیشتر بخوانید

نظرات2
06/17/2015

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 1، تیم و فرهنگ استارتاپی

به موفقیت رسیدن هر چه بیشتر استارتاپ ها در دنیا و ظهور داستان های موفقی چون Airbnb، Uber، Slack و … باعث شکل گیری فرهنگ و جنبشی در دنیا شده است که ذهنیت و باور مردم و کارآفرینان را از دیدگاه سنتی به دیدگاه ناب و استارتاپی سوق داده است. در همین حین، بلاگ ها،...بیشتر بخوانید

نظرات1