وبلاگ | صفحه 9

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 6، سنجه‌ها

08/23/2015

یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک استارتاپ می‌بایست انجام دهد این است که داده‌های خود را مورد پیگیری و پردازش قرار دهد. دنبال کردن سنجه‌ها و دانستن اینکه در کسب و کار شما چه می‌گذرد حیاتی‌است. این موضوع به شما کمک می‌کند صحت فرضیات خود را در مورد کسب و کارتان را بسنجید و همچنین...بیشتر بخوانید

نظرات2

چگونه حداکثر استفاده را از مربی‌ها برای استارتاپتون داشته باشید

08/18/2015

شهاب کاویانی از مربی های بسیار خوب آواتک در این پست برای ما توضیح می ده که چطور با مربی ها کار کنیم و چطور بیشترین استفاده رو از فرصتی که اون ها به ما می دن داشته باشیم.بیشتر بخوانید

نظرات2

اولین نشست خبری شتابدهنده آواتک

08/18/2015

امروز مورخ  27 مرداد  1394 اولین نشست صمیمانه  شتابدهنده آواتک با  فعالان رسانه ای در محل شتابدهنده آواتک برگزار گردید.بیشتر بخوانید

نظرات4

مصاحبه با تیم های دوره دوم شتابدهی آواتک، قسمت دوم: ناملیک

08/09/2015

این هفته در قسمت دوم مصاحبه با تیم‌های دوره دوم شتابدهی آواتک به سراغ تیم ناملیک رفته‌ایم و با حمید حبیب‌الله، یکی از بنیان‌گذاران ناملیک به گفتگو پرداخته‌ایم.بیشتر بخوانید

نظرات0

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 5، اندازه بازار

08/05/2015

در این قسمت از مدرسه استارتاپی آواتک  به شرح اندازه بازار و اهمیت آن برای استارتاپ‌ها می پردازیم. اندازه بازار یک عنصر لازم در طرح کسب و کار شما است. سرمایه‌گذاران قطعاً در این مورد از شما سوال خواهند کرد و حتی اگر این اعداد و ارقام را شما در نیاورده باشید، حتماً مجبور خواهید...بیشتر بخوانید

نظرات4

مصاحبه با تیم های دوره دوم شتابدهی آواتک، قسمت اول: اسپورت آپ

08/02/2015

از این هفته در وبلاگ آواتک، مصاحبه هایی با تیم های دوره دوم شتابدهی خواهیم داشت و با آن ها درباره استارتاپ، ایده، تیم و موارد دیگر به گفتگو خواهیم نشست. مهمان این هفته ما، امیرحسین ماندگار از تیم اسپورت آپ است. با هم این مصاحبه را می خوانیم.بیشتر بخوانید

نظرات0

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 4، شناخت مشتری و نیازهایش

07/29/2015

در دنیای امروز که شرکت‌ها میلیون‌ها تومان برای بازاریابی و تبلیغات خرج می‌کنند تا بتوانند محصول خود را به مشتریان معرفی کنند و اسم آن را در ذهن‌ها حک کنند، شناخت مشتری (customer discovery) یا بهتر است بگوییم شناخت نیازهای مشتری که استیو بلنک در کتاب 4 گام تا تجلی خود معرفی کرده است، از...بیشتر بخوانید

نظرات4

شروع به کار وب سایت ناملیک

07/26/2015

وب سایت ناملیک از امروز شروع به کار کرد. به کمک ناملیک می توانید زمان‌های مرده خودتان را با شنیدن مطالب جذاب و تازه‌‌ای که در رسانه‌های نوشتاری فارسی منتشر می‌شوند، زنده کنید. ناملیک فایل های صوتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با شنیدن آن ها، زمان های کوتاه و از دست...بیشتر بخوانید

نظرات1

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 3، MVP

07/22/2015

MVP چیست؟   MVP کمینه محصول پذیرفتنی (Minimum Viable Product) که به اختصار MVP نامیده می شود، نسخه ای از یک محصول جدید است که به یک تیم اجازه می دهد اعتبار اطلاعات و مفروضات خود در مورد مشتریان را با کمترین تلاش و کمترین هزینه بسنجند. MVP یک استراتژی محصول سودمند است که بسیاری...بیشتر بخوانید

نظرات4

آغاز پذیرش دوره سوم شتابدهی برای پاییز 1394

07/20/2015

به اطلاع می‌ رسانیم که فرآیند پذیرش در دوره سوم شتابدهی آواتک آغاز گردیده است. برای اطلاعات بیشتر، پیش از شروع این فرآیند به صفحه سوالات متداول مراجه کنید. همچنین مهلت فرآیند پذیرش تا تاریخ 29 شهریور خواهد بود. با این وجود بهتر است انجام این فرآیند به روزهای پایانی موکول نشود چرا که اعضاء...بیشتر بخوانید

نظرات0