وبلاگ | صفحه 9

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 8، چگونه استارتاپ خود را به سرمایه گذاران ارائه کنید

09/06/2015

در قسمت هشتم از مدرسه استارتاپی آواتک به نحوه ارائه استارتاپ به سرمایه گذاران پرداخته ایم. اگر می خواهید کسی را به سرمایه گذاری در استارتاپ خود علاقه مند کنید باید ایده خود را به آن شخص pitch (ارائه) کنید. مهارت های pitch، قابل آموزش و ارزیابی بوده و از بخش های مهم آموزش های...بیشتر بخوانید

نظرات2

رنگ ها و تاثیرات آن ها، قسمت اول: قرمز، نارنجی و زرد

09/02/2015

شروین مشایخ یکی از مربیان آواتک و از طراحان با تجربه رابط کاربری و تجربه کاربری است که در این سری از پست ها به رنگ ها و تأثیرات آن ها می پردازد. با وجود هزاران وب سایت استفاده هوشمندانه از رنگ می تواند باعث متفاوت شدن و یا حتی شکستن سقف فروش شما شود.برای تاثیرگذاری...بیشتر بخوانید

نظرات1

حضور هیأت کارآفرینان و سرمایه گذاران ترکیه ای در آواتک

09/01/2015

روز یکشنبه 8/6/94، آواتک میزبان هیأتی از کارآفرینان و سرمایه گذاران ترکیه ای بود. مراسم با سخنرانی محسن ملایری درباره اکوسیستم کارآفرینی و فضای استارتاپی در ایران آغاز شد. پس از آن Burak Buyukdemir بنیان گذار Etohum که بزرگترین شتابدهنده کارآفرینی در ترکیه است در مورد اکوسیستم کارآفرینی در ترکیه و همچنین نقش این شتابدهنده...بیشتر بخوانید

نظرات0

مصاحبه با تیم های دوره دوم شتابدهی آواتک، قسمت چهارم: کورتادو

09/01/2015

در قسمت چهارم از سری مصاحبه ها با تیم های دوره دوم شتابدهی آواتک، گفتگویی داشتیم با علی شاهبندی یکی از بنیانگذاران تیم کورتادو. در ادامه مطلب خواننده این مصاحبه باشید.بیشتر بخوانید

نظرات2

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 7، بازاریابی در استارتاپ ها؛ کشش یا ترکشن چیست؟

08/30/2015

در قسمت هفتم از مدرسه استارتاپی آواتک در مورد کشش یا ترکشن می خوانیم. پائول گراهام، بنیانگذار شتابدهنده Y-Combinator می گوید: «استارتاپ شرکتی است که برای رشد سریع ایجاد شده است. صرفا هر شرکت نوپایی استارتاپ نیست. حتی اینکه کسب و کارتان بر بستر فناوری باشد یا جذب سرمایه کنید هم شما را استارتاپ نمی...بیشتر بخوانید

نظرات0

مصاحبه با تیم های دوره دوم شتابدهی آواتک، قسمت سوم: نیک پرینت

08/25/2015

این هفته با نیکو نیکنام مدیرعامل تیم نیک پرینت مصاحبه کرده ایم. از شما دعوت می کنیم خواننده این مصاحبه باشید.بیشتر بخوانید

نظرات1

مدرسه استارتاپی آواتک، قسمت 6، سنجه‌ها

08/23/2015

یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک استارتاپ می‌بایست انجام دهد این است که داده‌های خود را مورد پیگیری و پردازش قرار دهد. دنبال کردن سنجه‌ها و دانستن اینکه در کسب و کار شما چه می‌گذرد حیاتی‌است. این موضوع به شما کمک می‌کند صحت فرضیات خود را در مورد کسب و کارتان را بسنجید و همچنین...بیشتر بخوانید

نظرات2

چگونه حداکثر استفاده را از مربی‌ها برای استارتاپتون داشته باشید

08/18/2015

شهاب کاویانی از مربی های بسیار خوب آواتک در این پست برای ما توضیح می ده که چطور با مربی ها کار کنیم و چطور بیشترین استفاده رو از فرصتی که اون ها به ما می دن داشته باشیم.بیشتر بخوانید

نظرات2

اولین نشست خبری شتابدهنده آواتک

08/18/2015

امروز مورخ  27 مرداد  1394 اولین نشست صمیمانه  شتابدهنده آواتک با  فعالان رسانه ای در محل شتابدهنده آواتک برگزار گردید.بیشتر بخوانید

نظرات4

مصاحبه با تیم های دوره دوم شتابدهی آواتک، قسمت دوم: ناملیک

08/09/2015

این هفته در قسمت دوم مصاحبه با تیم‌های دوره دوم شتابدهی آواتک به سراغ تیم ناملیک رفته‌ایم و با حمید حبیب‌الله، یکی از بنیان‌گذاران ناملیک به گفتگو پرداخته‌ایم.بیشتر بخوانید

نظرات0