06/09/2016

برگزاری سومین روز ارائه به سرمایه گذار آواتک

روز سه شنبه ۱۱ خرداد ماه، روز ارائه تیم های سومین دوره شتابدهی آواتک با حضور بیش از ۲۰۰ مهمان و سرمایه گذار در محل آواتک برگزار شد.

برای آگاهی از خلاصه رویداد می توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

 

پس از تلاوت قرآن و سرود ملی، مراسم با خوش آمدگویی محسن ملایری در مورد فعالیت های آواتک طی سه دوره اخیر آغاز شد. سپس سعید رحمانی، رئیس هیئت مدیره آواتک به سخنرانی پیرامون اهمیت توجه به استعدادهای کارآفرینی داخلی برای توسعه اقتصادی و همچنین پیشگیری از خروج این نوع سرمایه از کشور پرداخت.

Said
برای مشاهده سخنرانی سعید رحمانی روی این لینک کلیک کنید.

در ادامه پنل مباحثه ای پیرامون بررسی فضای سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپای ایرانی با حضور آقایان حسین صابری (معاون توسعه فناوری پارک پردیس)، رضا زرنوخی (مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران)، مهدی شبانی (مدیرعامل شرکت مبنا تجارت) و مجید قاسمی (مدیرعامل و بنیان گذار فیدیبو) برگزار شد. طی این پنل که توسط محسن ملایری هدایت شد، مجید قاسمی به عنوان کارآفرینی که تجربه ساخت کسب و کار موفق را در کشور سپری نموده است و از مراحل جذب سرمایه از سرمایه گذاران شخصی و شرکت های سرمایه گذار عبور نموده، تجربیات خود را به اشتراک گذاشت و دیگر اعضای پنل موضوع سرمایه گذاری در کسب و کار نوپا را به بحث گذاردند.

Panel

در ادامه ۱۰ شرکت نوپای سومین دوره شتابدهنده آواتک، دستاوردهای خود را به سرمایه گذاران، شرکت های پیشرو در صنایع مختلف و همچنین مربیان حاضر در رویداد ارائه نمودند.

تیم اول، ایزی پز بود که بر روی ارسال مواد اولیه و دستور تهیه غذاهای اختصاصی خود تمرکز دارد. این تیم توانسته طی ۳ ماه اخیر ۴۵۰ وعده غذایی را به مشتریان خود تحویل دهد. پس از آن فول فکر، پلتفرم روانشناسی آنلاین در حالی به ارائه کسب و کار خود پرداخت که نزدیک به ۷۰ هزار کاربر و ۸۰ روانشناس فعال دارد. ارائه سوم به تیم لیمانزا اختصاص داشت. لیمانزا یک پلتفرم برای طراحان ایرانی است تا بتوانند محصولاتشان را به بازار معرفی کنند. این پلتفرم در حال حاضر ۱۵ طراح و ۳۰۰ محصول دارد. پین تایم، تیمی که بر روی یک پلتفرم تبلیغاتی مکان محور متمرکز است ارائه بعدی را انجام داد. این تیم موفق شده طی دو هفته از زمان راه اندازی اپلیکیشن موبایل خود، بیش از ۳ هزار نصب فعال داشته باشد. تیم پنجمی که ارائه خود را انجام داد، جرمینال بود. اولین محصول این تیم فایندیما است. این تیم موفق شده از طریق یک کمپین، در کمتر از ۵۰ روز ۴۱۷ دستگاه فایندیما را پی فروش کند. تیم دیتاشهر نیز که یک پلتفرم جستجوی مکان های شهری است طی ارائه خود اعلام کرد که تا به حال ۱۰۰ هزار کسب و کار را در پلتفرم خود لیست کرده است. ارائه بعدی توسط آزمون سبز انجام شد که یک پلتفرم برگزاری آزمون با قابلیت همگرایی با دیگر سیستم های آموزش الکترونیکی است. لوناتو نیز طی ارائه خود به میانگین رشد ۷۰ درصدی و ۱۴۰ سفارش در سه ماه اخیر اشاره کرد. در ادامه تیم بوتیک، جستجوگر هوشمند پوشاک ارائه خود را انجام داد. این تیم با ۶۰ درصد رشد ماهیانه اکنون ۴۵۰ هزار بازدیدکننده و همچنین ۱۸ هزار محصول از ۵۰۰ فروشگاه را دارد. آخرین ارائه توسط نظربازار انجام شد. این بستر آنلاین تحقیقات بازار طی ۶ ماه گذشته از طریق ۱۵ هزار کاربر فعال و ۶۰ پرسش نامه از ۱۵ کسب و کار ۱۵۰ هزار پاسخ دریافت کرده است.

بخش پایانی برنامه نیز به نمایشگاه تیم ها و شبکه سازی اختصاص داشت.

Fair

اگر علاقه مند به مشاهده ارائه تیم های این دوره هستید، روی لوگوی آن ها کلیک کنید.

Easypazlogo  Fullfekr  Limanza  Logo  logo
 

Datashahr

 

   lunato logo 8  logo-botick-avatech  drawable-xhdpi-icon
نظرات0