نوآوردروز استارتاپ‌های گروه آشنا برگزار شد.

06/03/2018

نوآوردروز (Demo Day) دوره‌ی ششم آواتک و اولین دوره‌ی دو شتاب‌دهنده‌ی شزان و آواگیمز با نام “گروه آشنا” در سالن همایش کارخانه نوآوری برگزار شد که طی آن استارتاپ‌های منتخب این دوره پس از 6 ماه تلاش بی‌وقفه جهت کسب همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری، به ارائه‌ی دستاوردهای خود در مقابل سرمایه‌گذاران پرداختند.

در ابتدای برنامه محمود کریمی مدیر کارخانه نوآوری از امکانات این مجموعه در جهت جذب استارتاپ‌ها و خدمات قابل ارائه به شرکت‌های در حال رشد و نهایتا تبدیل شدن این کارخانه به قطب نوآوری کشور سخن گفت.

در ادامه دکتر رضا کلانتری‌نژاد مدیرعامل شتاب‌دهنده‌ی شزان از هم افزایی ایجاد شده بین سه شتاب‌دهنده‌ شزان، آواتک و آواگیمز اعلام خشنودی کرد و اشاره داشت: “وقتی در کنار هم هستیم چیزهایی برای اضافه کردن داریم که به تنهایی یا میسر نیست و یا بسیار گران قیمت تمام می‌شود.”

همچنین محسن ملایری، مدیرعامل شرکت آواتک، از اتفاقات خوبی که طی سالیان اخیر در اکوسیستم کارآفرینی کشور به‌وجودآمده گفت و از فرصت هم‌افزایی در حوزه‌ی‌های مختلف تکنولوژی و انتقال توانمندی‌ها بین مراکز شتاب‌دهی که منجر به شکل‌گیری نوع جدیدی از استارتاپ‌ها می‌شود، ابراز خرسندی کرد.

حسین مزروعی، مدیرعامل آواگیمز به توضیحاتی در ارتباط با سهم بازار بازی‌های موبایلی در ایران و جهان پرداخت و بیان داشت که علیرغم مشکلات زیرساختی و توسعه، پتانسیل و فرصت مناسبی جهت سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌سازی کشور وجود دارد. ایشان با توجه به کسب موفقیت‌های تیم‌های بازی‌سازی آواگیمز در کافه‌بازار، فراهم آوردن استودیوهای حرفه‌ای ساخت و تولید گیم را از دیگر برنامه‌های این شتاب‌دهنده در آینده‌ی نزدیک دانست.

در قسمت دوم برنامه، 1۸ استارتاپ در حوزه‌های بازی‌های موبایلی، اینترنت اشیا، سلامت، خدمات خودرو، محیط زیست، حقوقی و محتوا به معرفی کسب و کار خود پرداختند و تلاش کردند سرمایه‌گذاران را به فراخور ایده‌‌شان، متقاعد به سرمایه‌گذاری در استارتاپ خود کنند.

 

 

آشنایی با تیم های این دوره:

 

تکسوس


سرویس ابری جستجوی پیشرفته بر روی محتوای سایت‌ها

دسته: سرویس ابری

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

وبسایت‌های محتوایی و فروشگاه‌های آنلاین

روش درآمدزایی

فروش اشتراک ماهانه

راهبرد ورود به بازار

جلسات حضوری برای معرفی سرویس و ارائه دمو بر روی محتوای وبسایت مورد نظر

اندازه بازار

19 درصد از وبسایت‌های جهانی از یک موتور جستجوی خارجی استفاده می‌کنند. اگر بتوانیم این مدل را به 170 هزار وبسایت ایرانی اعمال کنیم، 32 هزار وبسایت می‌توانند مشتری این سرویس باشند که با در نظر گرفتن هزینه حدودی 3،600،000 تومان در هر سال، اندازه بازار حدود 116 میلیارد تومان خواهد بود.

خدمات

تکسوس امکان جستجویی دقیق بر روی محتوای سایت‌ها، شخصی‌سازی جستجو، ارائه گزارش جستجوی کاربران به تفکیک تاریخ و کاربر، و نمایش تبلیغ بر اساس کلیدواژه جستجو را فراهم می‌کند.

 

 

Lake Horse

ساخت بازی با کمترین هزینه و گسترده‌ترین طیف مخاطب احتمالی

دسته: بازی‌سازی

 

مدل کسب و کار:

 

مشتریان هدف

کاربران موبایل‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل‌های اندروید و iOS در سراسر دنیا مجموعه مشتریان را تشکیل می‌دهند. از این میان، گروه سنی بیش از 15 سال که علاقه‌مند به بازی‌های Casual و مینیمال هستند مشتریان هدف ما را تشکیل می‌دهند.

روش درآمدزایی

تبلیغات درون برنامه‌ای- پرداخت‌های درون برنامه‌ای

راهبرد ورود به بازار

بازارهای هدف ما به دو بخش بازار ایران و بازار بین‌المللی تقسیم می‌شوند. استراتژی ما انتشار بلافاصله بازی‌ها به صورت اولیه در بازار ایران(کافه بازار، موبایل‌های اندروید) است. پس از دریافت بازخورد و بروزرسانی بازی در چند مرحله، بازی با واسطه ناشران بین‌المللی در بازارهای جهانی گوگل پلی‌استور و اپل‌استور منتشر خواهد شد.

 

 

 

هوما

هوما یک بستر یکپارچه سخت افزاری و نرم افزاری جدید برای پوشش بخش عمده نیازهای کاربران با استفاده از صفحه تلویزیون است، از نمایش فیلم و سریال و موسیقی گرفته تا محتوای آنلاین خبری و بازی های ویدئویی!

دسته: اینترنت اشیاء

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

زوج‌های جوان آشنا به تکنولوژی

روش درآمدزایی

اشتراک ماهیانه- فروش باکس و لوازم جانبی- تبلیغات در محیط پلتفرم

راهبرد ورود به بازار

پیش فروش از طریق سایت-  Crowd funding تبلیغات در سایتهای نقد و بررسی محصولات دیجیتال- تبلیغ در سرویس هایی نظیر فیلیمو و نواک که در حال حاضر به مشتریان هدف ما دسترسی دارند

 

 

کاریو

 

اپلیکیشن ارائه آنلاین خدمات خودرو

دسته: ارائه خدمات آنلاین، پلتفرم

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

صاحبین رانندگان خودروهای سواری بین 18 تا 40 سال

روش درآمدزایی

دریافت حق کمیسیون بین 10 تا 35 درصدی به ازای هر کدام از خدمات ارائه شده به مشتری

راهبرد ورود به بازار

تمرکز بر روی کارواش، با توجه به هزینه تمام شده پائین و چالش‌های صنعت کارواش برای جذب مشتریان اولیه و دریافت بازخورد- عرضه پلتفرم و انجام خدمات در یک منطقه شهری و توسعه آن در سایر مناطق شهر تهران و ایجاد کمپین‌های مختلف تبلیغاتی نظیر شهر پارک- کارواش رایگان برای ایجاد تجربه سرویس توسط کاربرها

اندازه بازار

با توجه به وجود 20 میلیون خودروی شماره‌گذاری شده که 90% آن‌ها عمر بالای 5 سال، و 42% آن‌ها ارزشی بیش از 40 میلیون تومان دارند، و همچنین با توجه به 60 هزار تومان میانگین هزینه ماهانه خودرو از قبیل استهلاک، روغن و… و با پیش‌بینی ورود 30 درصد این بازار به حوزه آنلاین در 5 سال آینده می‌توان حجم بازاری معادل 1،600 میلیارد تومان در سال را متصور شد.

خدمات

کاریو بستری است برای خدمات خودرو در محل، نگهداری آن و اطلاع‌رسانی که علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات مفید و کاربردی بسته به نوع خوردرو، این امکان را به شما می‌دهد تا به بهترین شکل از خودروی خود نگهداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را به راحتی و به سرعت به دست آورید.

 

 

گیلاس

ساخت بازی‌های موبایلی رقابتی برای گوشی‌های همراه

دسته: بازی‌سازی

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

نوجوانان و جوانان (با تمرکز بر روی پسران) که علاقه‌مند به بازی‌های موبایل اکشن آنلاین هستند. این دسته 38.5 درصد بازیکنان موبایلی را شامل می‌شوند.

روش درآمدزایی

تبلیغات درون برنامه‌ای- پرداخت‌های درون برنامه‌ای

راهبرد ورود به بازار

تولید نمونه‌ی اولیه سریع (Fast Prototyping) و عرضه‌ی اولیه به بازار و سنجیدن پتانسیل‌های هر محصول با کمک تحلیل داده‌ها. با این روش محصولاتی که شانس بیشتری برای درآمدزایی دارند سریع‌تر شناخته می‌شوند و به صورت چابک تغییراتی که لازم است در آنها اعمال می‌شود.

اندازه بازار

بازار جهانی موبایل یک بازار 46 میلیارد دلاری است که 9% آن مربوط به بازی‌های اکشن می‌شود (به عبارتی 4 میلیارد دلار) هدف اولیه ما بازار 38 میلیارد تومانی بازی‌های اکشن موبایلی ایران است.

خدمات

تولید بازی رایانه‌ای برای کامپیوتر‌های شخصی، دستگاه‌های اندروید، دستگاه‌های آی‌او‌اس تولید بازی با مفاهیم ارائه شده توسط کارفرما، هنرهای تصویری دوبعدی، برنامه‌نویسی، طرح راهبری پروژه گیم

اطلاعات سرمایه‌گذاری

دریافت سرمایه اولیه از آواگیمز

 

 

 

لایفنسور

پلتفرم تشخیص سرطان، اندازه‌گیری آنی نشانگرهای سرطان جهت تشخیص زودهنگام

دسته: : سلامت(Point of Care)

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

پزشکان و مراکز درمانی

روش درآمدزایی

فروش کارتریج یکبار مصرف محصول

راهبرد ورود به بازار

فروش مستقیم به پزشکان و مراکز پزشکی- همکاری با نهاد‌های حوزه سلامت- همکاری با برندهای تجهیزات پزشکی

خدمات

پلتفرم لایفنسور برای تشخیص زودهنگام سرطان به کار می‌رود . این پلتفرم با اندازه‌گیری نشانگر اختصاصی هر سرطان و گزارش میزان آن به تشخیص زودهنگام سرطان در مراحل اولیه کمک می‌کند. اولین محصول این کسب و کار ، دستگاه قابل حمل با ابعاد کوچکی است که که قابلیت تشخیص پروتئین پروستات برای تشخیص سرطان پروستات است، که تنها به وسیله گرفتن چند قطره خون و تزریق آن بر روی کارتریج ، به تشخیص این سرطان کمک می‌کند. از آنجایی که تشخیص در مراحل اولیه در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و درمان را آسان‌تر می‌سازد، لایفنسور می‌خواهد با ذخیره زمان و هزینه، سلامتی و طول عمر را به مشتری هدیه دهد.

 

 

رزروِب

reserweb

پلتفرم نوبت‌دهی و رزرو آنلاین

دسته : پلتفرم، SaaS

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف:

کسب و کارهای کوچک و بزرگ که به نوعی با مفهوم نوبت‌دهی و رزرو آنلاین سر و کار دارند. مشتریان هدف عبارتند از کلینیک‌های روان‌شناسی ، سالن‌های زیبایی، آتلیه‌های عکاسی، مراکز روان‌پزشکی، کلاس‌های آموزشی، سالن‌های همایش و اتاق‌های جلسه، کلینیک‌های زیبایی، مشاورین کسب و کار و…

روش درآمدزایی

دریافت حق اشتراک ماهیانه

راهبرد ورود به بازار

در ابتدا فروش به صورت مستقیم و حضوری برای کلینیک‌های روان‌شناسی و آرایشگاه‌های زیبایی و بعد از آن ورود به حوزه‌های دیگر.

اندازه بازار

در کشور 105 کسب و کار کوچک که برای ارائه خدمات نیاز به سیستم رزرو آنلاین دارند وجود دارد. مجموع اندازه بازار برای 105 هزار کسب و کار مذکور 114 میلیارد تومان در سال خواهد بود.

خدمات

رزروِب یک پلتفرم نوبت‌دهی و رزرو آنلاین است، که هر کسب و کار با ثبت نام در آن صاحب یک سامانه نوبت‌دهی و رزرو آنلاین مخصوص به خود می‌شود و با تعریف خدمات و زمان‌بندی مربوطه، امکان مشاهده و رزرو آنلاین خدمات ارائه شده را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. همچنین رزروِب، با ابزارهای پیشرفته امکان مدیریت سریع‌تر و راحت‌تری را برای کسب و کارها فراهم می‌سازد. همچنین با ارائه گزارشات تحلیلی ماهیانه، دید گسترده‌تری جهت پیشبرد کسب و کار به مدیران ارائه می‌کند.

 

 

اسید گرین گیمز

متشکل از اعضایی با تجربه در ساخت انواع بازی‌هاست که به طراحی و توسعه انواع بازی‌های رایانه‌ای مشغول می‌باشند.

دسته: بازی‌های دیجیتال

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

کاربران گوشی‌های هوشمند که از کافه بازار یا فروشگاه‌های مشابه دیگر برای دانلود و نصب بازی استفاده می‌کنند.

روش درآمدزایی

فروش درون برنامه‌ای، فروش بازی، تبلیغات درون برنامه‌ای

راهبرد ورود به بازار

انتشار بازی با کیفیت در بازارهای الکترونیکی به نحوی که از طریق قرارگیری در لیست‌های برگزیده مخاطب اولیه کسب نماید- بهبود مستمر محصول بر اساس نظر مخاطب در مرحله بعد

اندازه بازار

در مارکتی مانند کافه‌بازار تا پایان سال 95 حدود 39.9 میلیون دستگاه اندرویدی فعال ثبت شده که از این تعداد 5،785،361 کاربر که 29 درصد کسانی که حساب کافه‌بازار را تشکیل می‌دهند اقدام به خرید کرده‌اند. در این سال میزان درآمد توسعه‌دهندگان حدود 1000 میلیارد ریال بوده که بیش از 600 میلیارد ریال این مقدار مربوط به پرداخت درون برنامه‌ای است.

خدمات

ارائه بازی‌های سرگرم‌کننده رایگان با امکان خرید آیتم‌های مختلف درون بازی با پرداخت درون برنامه‌ای.

اطلاعات سرمایه‌گذاری:

دریافت سرمایه اولیه از آواگیمز

 

 

سُهِش

 

بینی الکترونیکی، آرایه‌ای از حسگرهای گازی با هدف ایمنی، سلامت

دسته: ایمنی، سلامت

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

تمامی ساکنان واحدهای دارای سیستم‌های گرمایشی (خانگی یا صنعتی)، تولیدکنندگان سیستم‌های گرمایشی، صنایع تولیدی شیمیایی، سازمان‌های پایشی، سازمان محیط‌زیست، وزارت نفت و گاز، وزارت نیرو، شهرداری‌ها، پلتفرم‌های هوشمندسازی مبتنی بر IOT

روش درآمدزایی

فروش مستقیم و غیرمستقیم محصولات- خدمات پس از فروش

راهبرد ورود به بازار

فروش مستقیم (Direct sales/Marketing)- حضور در اتحادیه‌های مرتبط برای آگاهی‌سازی بخش‌های مختلف- همکاری با شرکت‌های بیمه و گاز برای ایجاد قانون‌های متناسب برای اجبار به استفاده از این حسگرها- فروش اینترنتی

خدمات

هدف این کسب و کار ارائه‌ی خدمات حوزه‌ی ایمنی و هوشمند‌سازی بر پایه‌ی حسگرهای گازی است. از جمله خدمات قابل ارائه، حسگر یا آرایه‌ی حسگر ویژه‌ی گاز، هشداردهنده‌ فونوکسیدکربن، دستگاه سنجش محیطی گاز، دستگاه سنجش بویایی جهت سنجش آلودگی زیست محیطی، دستگاه تشخیص فساد یا کیفیت موادغذایی، دستگاه تشخیص اصالت کالا بر پایه بینی الکترونیکی، دستگاه تشخیص کیفیت هوا و دستگاه‌های پایش از راه دور محیطی است که در قالب ارائه‌ی خدمات یا فروش محصول قابل ارائه خواهد بود.

 

 

راوی

تحلیلگر هوشمند شبکه‌های اجتماعی

دسته: کلان داده، داده‌کاوی و شبکه‌های اجتماعی

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

اصناف، سازمان‌ها، شرکت‌ها و چهره‌های محبوب و معروف در شبکه‌های اجتماعی

روش درآمدزایی

فروش دسترسی ماهانه به نتایج و تحلیل‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی مشتری

راهبرد ورود به بازار

تمرکز بر بازارهای پررقابت در شبکه‌های اجتماعی مانند آژانس‌های مسافرتی و توسعه به بازارهای مجاور

خدمات

راوی تحلیلگر هوشمند شبکه‌های اجتماعی است. راوی با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی حجم عظیم اطلاعات در گردش در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل می‌کند و نتایج را به صورت لحظه‌ای و در قالب نمودارهای تحلیلی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اندازه بازار

با وجود بیش از 190 هزار صفحه و کانال در شبکه‌های اجتماعی، هر کدام با بیش از 5 هزار دنبال کننده فارسی زبان و با توجه به میانگین مبلغ 150 هزار تومان در ماه برای هر مشتری با بازاری 350 میلیارد تومانی در سال مواجه خواهیم بود.

 

جعبه آبی

طراحی و ساخت پلتفرم رابط کاربری بازی ها به همراه ساخت نسخه اولیه بازی KOOT

دسته: بازی سازی

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

همه کاربران تلفن‌های همراه هوشمند و در آینده دیگر گجت‌ها و رسانه‌های تعاملی که بالای 15 سال دارند (علاقه‌مندان به بازی‌های حجیم چندنفره و بازی‌های رقابتی)

روش درآمدزایی

خرید درون برنامه، تبلیغات درون برنامه و اشتراک

راهبرد ورود به بازار

حضور محدود در مارکت‌ها و پررنگ کردن حضور با فعالیت، تعامل با ذینفعان این حوزه و تبلیغات

خدمات

تولید پلتفرم ساخت بازی‌های حجیم چندنفره هم در بخش سرور و هم کلاینت- ساخت ابزارهای متعارف برای تیم‌های بازی‌سازی- تولید نسخه‌ی اولیه‌ی بازی کوت با موارد بالا

اندازه بازار

23 میلیون بازیکن بالقوه، 40 میلیون کاربر تلفن هوشمند بر اساس آمار بنیاد ملی بازی‌سازی، با توجه به ژانر بازی ما 50 درصد از این جمعیت مد نظر است.

اطلاعات سرمایه گذاری

دریافت سرمایه اولیه از آواگیمز

 

 

ای زِد سنس

 

ساخت حسگر تشخیص زود هنگام حمله‌ی قلبی

دسته: سلامت (Point of Care)

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

کادر پزشکی و بخش اورژانس

روش درآمدزایی

فروش کارتریج و فروش خوانشگر

راهبرد ورود به بازار

ایجاد برند مشترک با شرکت پویندگان راه

خدمات

شرکت AZsense با در نظر داشتن هدف ارتقا سلامت جامعه و ایجاد بستر مناسب درمان سریع و مدیریت اورژانس‌های بیمارستان‌ها ادامه مسیر می‌دهد.

 

سبکتو

افزایش بهره‌وری مطالعه با میکرو‌کتاب

دسته: مدیا، آموزش و SaaS

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

مدیران، دانشجویان و افراد شاغل بین 16 تا 55 سال که زمان تمرکز کافی برای مطالعه‌ی کتاب‌های حجیم را ندارند.

روش درآمدزایی

اشتراک ماهیانه و سالیانه- فروش میکرو‌کتاب‌های صوتی و نوشتاری

راهبرد ورود به بازار

بازاریابی محتوایی به صورت تولید محتوا و پادکست‌های روزانه و توزیع در کانال‌های متناسب با جامعه هدف- همکاری با سایر پلتفرم‌ها

اندازه بازار

اندازه بازار کتاب در ایران 2،000 میلیارد تومان است که 2% از آن مربوط به حوزه  آنلاین است. بنابراین ما با بازاری 40 میلیارد تومانی روبرو هستیم که حجم آن سالانه 2 برابر می‌شود.

خدمات

میکروکتاب‌ها، چکیده‌ای 50 دقیقه‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که بر اساس استاندارد‌های خاص سبکتو چکیده شده در دو نسخه‌ی صوتی و نوشتاری تولید می‌شوند و این امکان را در اختیار می‌گذارند تا در زمان کمتر دانش بیشتری دریافت کنید. هدف سبکتو تغییر فرهنگ مطالعه است.

 

کامپوزیست

تولید بیوکامپوزیتی متشکل از ضایعات کشاورزی و قارچ که جایگزینی مناسب برای پلاستیک و انواع چوب می‌باشد.

دسته: کشاورزی (محیط زیست)

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

صنایع بسته‌بندی- صنایع عایق‌های ساختمانی- صنایع دکوراسیون و محصولات تزئینی

روش درآمدزایی

فروش محصولات تزئینی (مانند گلدان، شمعدان و چراغ) به صورت مستقیم و سازمانی- فروش محصولات مرتبط با صنایع بسته‌بندی و عایق- ایجاد خط تولید و واگذاری لیسانس به صنایع مرتبط

راهبرد ورود به بازار

معرفی و پیش فروش محصول از طریق بستر سرمایه‌گذاری جمعی نیک استارتر- فروش محصولات تزئینی در فروشگاه‌های معتبر نظیر شهرکتاب‌ها و گلفروشی‌ها

 

 

فانوس گیمز

تولید بازی‌های دیجیتال برای دستگاه‌های لمسی Android و iOS

دسته: بازی‌های دیجیتال

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

بازیکن‌های بالای 10 سال در سطح بین‌المللی که به بازی‌های اتمسفریک و آرت گیم‌ها علاقه‌مند هستند.

روش درآمدزایی

فروش بازی (Premium)

راهبرد ورود به بازار

معرفی محصول از طریق شرکت در رویدادهای بین المللی- عرضه اولیه (soft Lunch) در یک بازار کوچک برای گرفتن بازخورد- تحلیل اطلاعات و آمار به دست آمده از عرضه‌ی اولیه- تعامل با رسانه‌های بین‌المللی جهت انتشار محتوا- ایجاد ارتباط با افراد مشغول در صنعت جهانی- پیدا کردن ناشر برای بازارهای بین‌المللی مانند اپ استور

 

 

مودم هوشمند

اینترنت امن‌تر و پایدارتر برای همه

دسته: سخت‌افزار، نرم‌افزار، امنیت

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

همه افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند- فروشندگان اینترنت(FCP/ServCo/ISP)

روش درآمدزایی

فروش مودم- فروش اشتراک به روزرسانی ضد ویروس درون مودم

راهبرد ورود به بازار

فروش انبوه به فروشندگان مختلف سرویس اینترنت- فروش مستقیم در دیجی‌کالا- فروش مودم دانش‌آموز از طریق آموزش و پرورش

 

 

اینسایتل

تولید و پشتیبانی بازی برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی

دسته: بازی‌های دیجیتال

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

کاربران بازی‌های ژانرهای تفننی، خانوادگی، ورزشی و رقابتی

روش درآمدزایی

ریزتراکنش‌های درون برنامه‌ای(micro transaction)

راهبرد ورود به بازار

تولید بازی‌های رقابتی آنلاین با کیفیت با ایده‌های بسیار ساده که بر اساس بازی‌هایی که مخاطبان غیرحرفه‌ای(Casual) بومی از قبل آن‌ها را می‌شناسند و به راحتی با آنها ارتباط برقرار می‌کنند(مانند منچ، مار و پله، فوتبال شوت یک ضرب) طراحی می‌شوند.

اندازه بازار

بازار هدف ما یک بازار 69 میلیارد دلاری شامل مخاطبان بازی‌های رایانه‌ای در مقیاس جهانی است که تمرکز ما فعلا روی بازار 173 میلیون دلاری مخاطبان بازی‌های موبایلی در داخل ایران است.

خدمات

انتشار بازی‌های آنلاین چندنفره رقابتی به کاربران غیرحرفه‌ای که می‌توانند در کمترین زمان ممکن درگیر بازی بشوند و با خرید بسته‌های درون برنامه‌ای در رقابت با دیگر کاربرها باقی بمانند.

اطلاعات سرمایه گذاری

دریافت سرمایه اولیه از آواگیمز

 

 

وندا تِک

 

 پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین

دسته: حقوقی

 

مدل کسب و کار:

مشتریان هدف

کسب و کار‌ها وشرکت‌های اقتصادی کوچک و متوسط، مشتریان اولیه‌ی ما استارتاپ‌ها بوده و در ادامه راه بر روی صنایع مشخص با پتانسیل بالا تمرکز خواهیم کرد.

روش درآمدزایی

فروش سرویس‌های حقوقی نظیر بانک قرارداد، تنظیم اختصاصی قرارداد و مشاوره‌ی تلفنی و اشتراک ماهیانه و سالیانه برای دسترسی نا‌محدود به خدمات حقوقی وندا

راهبرد ورود به بازار

تولید محتوای حقوقی و بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجو، برگزاری رویداد و کارگاه حقوقی و توسعه‌ کسب و کار از راه همکاری و مشارکت با شرکت‌های مختلف

اندازه بازار

250 هزار شرکت کوچک و متوسط فعال اقتصادی (SME) که اگر به طور میانگین 3 میلیون تومان هزینه‌ی حقوقی در سال برای کسب و کار خود کنند، با بازاری 750 میلیارد تومانی در سال روبرو هستیم.

دستاورد‌ها 

ارائه خدمات به بیش از 70 شرکت مختلف- همکاری با سه شتاب‌دهنده

خدمات

ونداتک یک پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین است. خدماتی شامل بانک قرارداد و اسناد حقوقی، مشاوره‌ی حقوقی تخصصی آنلاین و تلفنی، تنظیم و بررسی قرارداد اختصاصی برای کسب و کار‌ها

 

 

نظرات0