درخواست برگزاری رویداد در آواتک

برگزارکننده‌اید؟

پیشرفت چشمگیری که جامعه‌ی کارآفرینی ما در این چند سال داشته، مدیون زحمت افرادیست که بخاطر دغدغه‌هایشان کارآفرینی را ترویج کرده‌اند. سال‌ها پیش کسی کلمه‌ی استارتاپ را حتی نشنیده بود؛ اما اکنون هزاران استارتاپ در سراسر کشور مشغول کار هستند و این بخاطر سختی‌های بی‌چشم‌داشتی است که افرادی متواضع کشیدند.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید، متشکرانه به شما و امیدوارانه به جامعه‌ی استارتاپی  تبریک می‌گوییم. اگر برگزارکننده‌ی رویدادی هستید که می‌خواهید آواتک میزبان آن باشد، ابتدا ارزش‌های آواتک را بشناسید.


 

ارزش‌های ما

گفت‌وگو

ما به مکالمه‌های دو طرفه باور داریم، نه اعلام‌های یک‌طرفه. دیالوگ در فضایی باز بهترین راه رشد، برقراری ارتباط، یادگیری و کمک کردن به همدیگر است.

شمول‌گرایی

استعدادهای نهفته‌ی زیادی داریم که بخاطر دسترسی نداشتن به منابع و امکانات، ندرخشیده‌اند. خیلی از این استعدادها تنها از طریق افراد فعال کف جامعه فرصت ورود به فضای استارتاپی را پیدا می‌کنند. بنابراین ما آغوشی کاملاً باز برای افرادی داریم که می‌خواهند در این زیست‌بوم نقش‌آفرینی کنند.

ارائه‌ی ارزش

در یک جامعه‌ی استارتاپی، عمیقاً باور داریم که کار ما باید ارائه‌ی ارزش به افراد این جامعه باشد، نه خودنمایی برند شخصی یا تجاری‌مان.


 

میزبانی آواتک

روح

رویداد شما باید با باورهای آواتک همخوانی داشته باشد: گفت‌وگو محور، شمول‌گرا و ارزش‌محور. هدف اصلی رویداد شما نباید منافع شخصی باشد و باید در خدمت جامعه‌ی استارتاپی باشد.

برندینگ

    • المان‌های گرافیکی: لوگوی فارسی آواتک می‌بایست در تمامی پوسترهای آنلاین و آفلاین به عنوان حامی (یا در صورت وجود، حامی معنوی) درج شود. المان‌های گرافیکی آواتک را از اینجا دانلود کنید.

 

  • شبکه‌های اجتماعی: در شبکه‌های اجتماعی مختلف در متن پست مربوط به رویداد باید مشخصاً آواتک به عنوان یکی از حامیان رویداد معرفی شود. همچنین باید در تمامی پست‌های مربوطه آواتک mention شده تا از آن پست باخبر گردد. پست‌های مربوط به تلگرام را به امیر نورالدینی ارسال کنید.
  • معرفی محل برگزاری: برای درج آدرس محل برگزاری در پست‌ها یا پوسترها با ذکر نام آواتک در انتها، از متن زیر استفاده کنید:
    امیرآباد شمالی، [بالاتر از جلال آل‌احمد،] دانشکده‌ی فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسی نفت، طبقه‌ی پنجم، شتاب‌دهنده‌ی آواتک

 

  • برگزارکننده: برگزارکننده و صاحب رویداد شما هستید. نحوه‌ی درج لوگوی آواتک و یا ارتباطات شما با افراد حقیقی یا حقوقی باید این موضوع را تایید کند و همچنین نباید منجر به این تلقی شود که آواتک برگزارکننده‌ی رویداد است.

کد تخفیف

در صورتی که رویداد شما هزینه‌ی ثبت‌نام دارد، می‌بایست کد تخفیفی که در عبارت آن کلمه‌ی avatech وجود دارد را در فرم درخواست میزبانی وارد کنید. این کد برای تیم‌های گذشته و فعلی آواتک و نیز [احتمالاً] در کانال تلگرام آواتک ارسال خواهد شد.

هدیه‌ی آواتک

برای افرادی که در رویدادهای داخل آواتک شرکت می‌کنند، یادبودهای کوچکی تهیه شده است که در دسترس شرکت‌کنندگان رویدادها قرار می‌گیرند. اگر خود برگزارکننده بسته‌ی هدیه‌ای را تدارک دیده است، باید هدایای آواتک را نیز در صورت وجود مشمول بسته کند.

فرم ثبت‌نام ایوند فیلدهای خاص آواتک

[این جا چه سوالاتی از ملت می‌خوایم از شرکت‌کنننده‌هاشون بپرسن و به ما بگن؟] یا نکنه فقط ایمیل‌های شرکت‌کننده‌هاشون رو می‌خوایم؟

استیج

مجری یا برگزارکننده می‌بایست آواتک را به عنوان حامی رویداد برای محل برگزاری روی استیج معرفی کند. همچنین گر رویدادی به طور مکرر در آواتک برگزار می‌شود، حداقل هر فصل یک بار باید روی استیج آن معرفی آواتک در ابتدای مراسم روی استیج انجام بگیرد.

عکس و فیلم

در تمامی عکس‌ها و فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند باید آواتک mention شده باشد. همچنین توجه بسیار ویژه شود که در این تصاویر منتشره، موازین ایرانی و اسلامی رعایت شده باشد. ضمناً چند تصویر از برگزاری رویداد خصوصاً در محیط آمفی‌تئاتر/کارگاه و نیز عکس دسته‌جمعی شرکت‌کنندگان به events@avatech.ir ارسال شود.

ورود و خروج

همانطور که مستحضرید آواتک در دانشگاه تهران واقع شده است و قاعدتاً افرادی که به آواتک رفت و آمد دارند باید منطبق بر استانداردهای دانشگاهی رفتار کنند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به رعایت موارد زیر در محیط آواتک اشاره نمود:

۱- عدم استفاده از رنگ‌های تند و زننده، آرایش غلیظ و به طور کلی رعایت پوشش دانشگاهی (مقنعه، جوراب، مانتوی مناسب و…)

۲- عدم استعمال دخانیات در بالکن‌ها

۳- حفظ شئونات اجتماعی در ارتباط با جنس مخالف (دست دادن و…)

۴- خروج از محیط دانشگاه قبل از ساعت ۹:۳۰

ضمناً توجه داشته باشید که ضرورت رعایت موارد فوق برای کلیه‌ی همراهان و میهمانان شما نیز صادق است.

 

لیست شرکت‌کنندگان

لیست اسامی تمام شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان و افراد حاضر در رویداد را حداکثر صبح روز قبل از رویداد به آدرس events@avatech.ir با عنوان «لیست شرکت‌کنندگان رویداد X» ارسال نمایید. در غیر این صورت انتظامات دانشگاه هیچ ضمانتی برای همکاری با ما نمی‌دهد. لیست را با اسامی تماماً فارسی (نه انگلیسی و نه فینگیلش) در قالب یک فایل Word, PDF یا Excel ارسال کنید.

 

داخل آواتک

 

  • زمان ورود و خروج: میهمانان و شرکت‌کنندگان نباید زودتر از یک ربع قبل از برگزاری رویداد در آواتک حاضر شوند. از طرف دیگر افراد باید دقیقاً رأس ساعت اعلام شده آواتک را ترک کنند و برگزارکننده باید از خروج افراد اطمینان حاصل کند.
  • امکانات: برگزارکننده یا نماینده‌ی وی حداقل نیم ساعت قبل از رویداد در آواتک حاضر شوند تا امکانات و تجهیزات لازم را تحویل بگیرد.
  • خوردن و آشامیدن: در آمفی‌تئاتر و کارگاه ممنوع است.

 

بعد از رویداد

 

  • فرم نظرسنجی: برگزارکننده می‌بایست فرم نظرسنجی آواتک را که با وی به اشتراک گذاشته می‌شود بدون کم کردن سوالات به شرکت‌کنندگان ارسال کند. در صورت تمایل می‌تواند به سوالات اضافه کند.

 


درخواست برگزاری در آواتک

برای ثبت درخواست خود لطفاً به این آدرس رفته و ما را از پر شدن فرم از طریق events@avatech.ir مطلع کنید.

ظرف حداکثر ۴۸ ساعت کاری پاسخ شما ارسال خواهد شد. فرایند زیر مراحل پیشرفت کار را نشان می‌دهد.