کلینیک: طراحی کمپین‌های آنلاین

پنج‌شنبه، ۱۴ بهمن ۹۵ | شتاب‌دهنده‌ی آواتک
  • چطور برندم را به بازار بشناسانم؟
  • از کجا می‌توانم مشتری پیدا کنم؟
  • برای چه کسانی باید تبلیغات کنم؟
  • روش اندازه‌گیری فعالیت‌های بازاریابی چگونه است؟

اگر شما هم سوالاتی از این دست در حوزه‌ی بازاریابی محصولتان دارید، شما را به شرکت در کلینیک آواتک دعوت می‌کنیم.

در این کارگاه عملی با حضور دو نفر از متخصصین بازاریابی دیجیتال، مراحل طراحی و اجرای کمپین‌(های) آنلاین تبلیغاتی روی یک استارتاپ واقعی را می‌آموزیم. 

محمد عربگری علاوه بر کار در Anetwork، طراح کمپین‌های آنلاین دیجی‌کلاست. آرش خسرویان هم علاوه بر همکاری با محمد در Anetwork، مدیر برنامه‌ریزی رسانه در DMC است.

نظرات0